Saturday, September 25, 2010

God will always remind us best in the very best way.

Takziah to farah n her family.
Masa aku dapat kol from Kama around 6 morning aku terkejut.
Teros aku tak dapat tido sampai la kul 9 pagi.
Bila aku dengar news tu, aku terus teringat kat arwah ayah aku,
Aku rasa bersyukur coz Allah amek die time umo aku 6.
Aku memang tak taw paper pun pasal hidup mati time tuh.
Aku sedar yang ayah aku da meninggal time umo aku 8 tahun. Agak lembab gak ar aku nih.

Tuhan memang nak sedarkan kita yang idop ni kejap je. tup tup, umo aku nak masuk 19.
dalam ati memang cuak tak ingat bila teringat pasal umo coz majoriti laki hidop around 50 jer
Suka atau tak, kita semua akan mati one day so just be prepared. Enjoy, enjoy jugak. Tapi jangan sampai lupa tuhan bro. Aku cakap ni pon kena kat diri sendiri coz aku pon bkn baek sangat.
Semayang tinggal, Ngaji pon tak. due benda simple ni pown aku tak leh buat. Sumpah aku da malukan mak aku dowh.

Btw, This morning kitorang akan pergi Open house rumah Huda @ Kak long kat Putrajaya then kitorang akan pergi visit uma farah n tgk die cmner. Hopefully everything will be fine.

No comments:

Post a Comment

Followers